9/12

Hej alla i julstressen!

Det är exakt en vecka och en dag kvar tills skolan slutar! Och jag har faktiskt redan hunnit fixa klänning och allt. Nu ska jag bara hitta assesoarer,men det är lättare. Klänningen blev en svart på JC för 400 kr. Lägger in bild på den sen. Har även hittat eventuellt julklänning/festklänning. Som är rosa (A) och kosta 300 på Lindex.
Ska försöka hitta bilder på dessa två skönheter så ni också får se dom.
Hittade bara den rosa, tar foto på den andra senare. Här har ni den,vad tycks?:


Annars då? jo,jag är inte lika panikslagen för det här med julhandling längre. Fick handlat en hel del igår på min stadsrunda. Men ska ändå ner på fredag och fika med julia,så då kan jag fixa det sista. På fredag är det även lucia i skolan med kören, så då ska man vara där klockan 7 på morgonen. Det är ungefär när jag vaknar annars. Och jag som är så seg på morgonen,hur ska jag komma upp vid sex?! Hjälp säger jag.
Men det får fixa sig,det väntas pepparkakor,lussebullar och julmust när vi kommer,så lite uppmuntran får vi.
Och jag hoppas verkligen att dom som inte sjunger på övningarna tar i då,annars kommer det låta skit och bara bli pinsamt,för oss alla. Även vi som sjunger och anstränger oss för att lyfta resten. Men det går liksom inte att sex personer sjunger ordentligt medans resten sjunger lite tyst och försiktigt. Alla måste ta i för att det ska låta bra. Annars håller jag med körledaren,då är det bättre att vi inte gör något luciatåg.
Hur går det för er andra med julhandlingen? :) hoppas ni hittar fina saker! och inte minst,får en trevlig jul!!
Och tar det lungt och kopplar av nu på lovet,för det är vad lov är till för. Jag ska försöka att iaf ha några lugna dagar och umgås med familjen och ta hand om mig själv. Annars blir det ingen vila,och blir typ som vanliga veckor.

Imorgon blir det ingen vanlig skoldag för mig. Jag och två andra kompisar ska till Klara nya gymnasium för att vara den på en prova på dag som det heter. Det är att man är med en skoldag och ser hur det är på skolan och lite så. Man får helt enkelt prova på hur det är att vara "elev" där. Vilken är en otrolig möjlighet och som är unikt.
och som jag direkt insåg att jag skulle ta, speciellt eftersom jag fick sånt bra första intryck av skolan,och gärna vill gå där!

Här har ni nyårsklänningen och kanske också till julavslutningen nästa vecka. Vad tycker ni? :


Slänger också in dagensklädsel innan jag sticker. Måste fortsätta med min inlämnings uppgift. Jag skriver om islam och kvinnorna där. Och ämnet jag valt är deras klädsel. Väldigt intressant,men nu ska jag jämföra och det är inte lika kul kan jag säga. Önska mig lycka till!
Puss (L)



Lila tunika Gina
svart strumpbyxor H&M
svarta benvärmare present från love
rosa mysstrumpor med katter julklapp
Blått halsband Glitter 


Kommentarer
Postat av: Therese

Älska den svarta klänningen^^ Kram

2009-12-10 @ 11:09:55
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0