Annorlunda dag

Hejsan!

Idag har varit en annorlunda dag för lilla mig. Istället för att gå till skolan idag kom Anki,sara och hanna och hämtade mig för att åka till Klara nya gymnasium där vi skulle vara hela dagen med en klass och kolla hur det var. Jag trivdes jätte bra och alla var super snälla mot en. Man kände sig verkligen välkommen. Tror sara och hanna tyckte likdant. Men det blir inte deras första hands val som det blir för mig!
Men slutade där vid halv två och sen var det bussen hem,duscha snabbt och sen möta sofie och anna i skolan. Sen fixade man två saker med dom och sen var det hem.
Nu har jag precis skrivit det sista på min so text och ska snart börja med spanskan.

och nu har man fixat kläder till imorgon så man slipper oroa sig för det! bild kommer senare när jag lagt in den på datan :D men det lir rött linne,svart kjol,svart kofta,tomteluva,gråa leggings och röda tjocka sockar! :D
Jätte sött verkligen. haha.

Nu ska jag plugga , annars blir det ingen ku för mig ikväll :( Puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0