Andra bion

Hejsan alla glada!
Hur är det med er idag?
Det är ganska bra med mig faktiskt. Men trött är jag och förkyld. Men det är i denna tiden på året man blir det så det är bara att bita ihop och fortsätta med vardagen.
Igår var man på fest hos min bästis,det började lungt men som alltid spårar det ur någon gång under kvällen.
och denna gången var inget undantag. Iförsig var det mer än vi vanliga men ändå. Det spårar alltid ur när det är sprit inblandat i bilden. Kanske därför jag är så anti det nu,det här med dricka och bli full.. För jag har sätt hur det har påverkat mina kompisar,och inte på det bra sättet.

Idag blir det bio med pervo ett och två. hihi (A) och vi ska se 2012. Vad jag har hört så är det lite blandade åsikter,men jag ska skapa min egen innan jag bestämmer mig för hur jag tycker. Jag har sätt "Day after tomorrow" och gillar den , så jag kanske tycker likadant om denna. Jag vet inte,vi får se! Men jag skriver när jag kommer hem hur kvällen och filmen var! :D

Nu ska jag upp och fixa det sista innan jag drar in till stan. Filmen börjar halv sex och innan det måste jag iaf träffa dom. Haha. Önska mig lycka till! Puss (L)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo tack det är bara bra med mig idag. Vad ska du hitta på ikväll då? Kram /M

2009-12-12 @ 17:52:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Okej. Nej den har jag faktiskt inte sett. Kanske hyr den sen när den kommer ut :) Igår så tog jag det bara lugnt. hur är det med dig idag? Kram /M

2009-12-13 @ 13:29:16
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MALIN

och jag älskar dig. du är bäst.

2009-12-16 @ 21:31:46
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0