Smått och gott från mitt liv



Hej i värmen!
Ja det verkar som sommaren verkligen har kommit nu,tyvärr för sent om jag får säga det.
För om en vecka och två dagar ska man tbx till skolan. Ussh säger jag,vill inte alls.
Men man får njuta av det lilla som är kvar ;)
Men jag tänkte fortsätta att berätta vad jag hittat på.
Måndag,var faktiskt en lugn dag. Tror inte jag gjorde så mycket.
Tisdag,var jag med Alex och tönten på stan! Och köpet blev ett linne,en t-shirt och en tunika/tröja.
Rikigt nöjd blev jag faktiskt med det.
Onsdag,var jag hela dagen uppe hos älskling.
Vi var hos hans grannar och snackade med dom,badada/blötte ner sig(det sista jag)haha. Och hade det väldigt mysigt!
så vid kvart i tio tog jag tåget hem,och sen när jag kom hem satt jag lite vid datan,sen var det sängen.
Torsdag,var jag med bästa vän!<3
Det blev: cykla till IKEA,käka pizza,sola,bada,kolla på film,vara på maxi och sånt mysigt!
Stack hem vid fem för att äta,och efter maten var jag med elin,allex och joen:)
Rikigt roligt var det faktiskt.
Något jag gärna gör om.
Vid halv tio kanske kom bror hit en stund och så satt vi ute och snackade,för imorse åkte han till Cypern och ska vara där i en vecka. Så var tvungen att träffa han innan han åkte (A)
Så han stannade en timme ungefär,och sen stack jag in och satte mig vid datan en stund.
Sen vid ett somnade jag :)
Idag,har jag varit en liten stund på stan med Josse och Linnea.
Mysigt var det :) fast det hade gärna fått vara längre,tycker jag.
Och nu ska vi snart till en restaurang för att äta lite och sen sticker vi ner till bo01 och går där en stund.
Mobilen finns med!
Puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0