4/2-11

Hej allihopa!

Jag vet att jag varit så dålig på att inte skriva.
Jag har helt enkelt inte orkat, all min energi har gått åt till att försöka rädda mitt förhållande.
Men nu har jag gett upp och det är nästan helt över. Det känns hemskt.
Så mycket som jag gjort med denna pojken, så mycket vi varit med om, så mycket vi har övervunnit.
Min första riktiga pojke, som jag helt ärligt kunde säga "Jag älskar dig" till och mena det med hela mitt hjärta!
Han är på väg att försvinna för mig, och tårarna flödar. Livet arbetar mot mig och jag orkar inget.

Men för att skriva något positivt, det är fredag och kvällen kommer förhoppningsvis på något sätt spenderas med två härliga flickor som tyckte jag behövde muntras upp med en film/snack och tjejkväll! :D
Och på tisdag fyller min underbara och älskade mamma 50!!! Och på lördag firas det med en jätte stor fest!
Lite roliga saker händer i detta mörka som tagit över mitt liv, och jag ska koncentrera mig på det.

Förövrigt, jag har dom bästa vännerna i världen!
Jag har skrivit det innan, men folk har lämnat och nya har kommit. Men ändå har jag lyckats hitta nya änglar!
Livet kanske inte lyser på mitt kärleksliv, men solen strålar på alla mina vänskapsförhållande!
Åh vad jag älskar er alla! <3

Under dessa veckor jag inte skrivit, har nya saker kommit till gaderoben! Och ska försöka visa lite av sakerna efterhand jag använder dom :)
Men min senaste shoppingrunda slutade med : ett linne, en kjol, en kofta, ett par örhänge, en snudd, en tröja! Och sen presenter till mamma! :D

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: MALIN

jag älskar dig och finns alltid här, trotts att vi inte snackar så mycket längre <3

2011-02-04 @ 17:04:21
URL: http://malinkirstine.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- AWH !

2011-02-05 @ 03:41:10
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: MALIN

svar: det gick bra :) <3

2011-02-06 @ 22:20:56
URL: http://malinkirstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0