Back to School

Tjena!

Hur är det med alla? Med mig är det bra. Första dagen i skolan idag för min del. Blev mycket information och sen när vi slutat gick jag o åt lunch med pappa. Mycket trevligt :)
När han var tvungen att gå tillbaka till jobbet gick jag och kollade lite på H&M, prövade underkläder.
Men gick också lite bland bodarna på festivalen. Hittade ett par bärnstensörhänge som jag köpte :)

Om en stund ska jag gå till bussen och sen träffa lite härliga tjejer för att lyssna på rix fm festival där bland annat Chris medina spelar! :D Och lite andra bra artister. Ser fram emot en trevlig kväll :)

Bild från arkivet!
Detta var innan jag klippte mig, så har mitt lång hår kvar.



Vi hörs! Puss :*

Kommentarer
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sv: okej, ja vi har haft rätt chill sen i måndags, typ hälsotema.. :) men imorn börjar dom vanliga lektionerna :/

puss!

2011-08-25 @ 16:28:16
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sv: har inte gjort så väldigt mycket i helgen.. mest chillat, håller på att bli sjuk så man får ta det lite lugnt ;) själv då?

2011-08-28 @ 11:13:20
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0