Dans! äntligen :D

Tjena!

Hur är det med er idag?
Med mig är det ganska bra,är lite trött bara.
Skulle åkt till stan med jenny idag ,men eftersom jag inte får tag på henne blir det inget.
Lite synd för det hade varit roligt. Och vi har sagt det ett bra tag att vi skulle träffas,men inte fått tid.
menmen,vi får väl "boka" ny tid :)

Dans ikväll! äntligen :D dock blev det inte den jag skulle gått på , för den blev inte av. Så jag ska börja på show och musikal. Går över till malins sida ;)
Och det ska bli skönt att börja på det igen,har saknat det :( Och sen behöver jag lite insperation till dansen på idrotten också. Där jag fixar stegen,eftersom jag gått på dans i snart två år. Men inte är det lätt att komma på även om man kan lite. Men det fixar säkert sig. :)

Imorgon är det andra nationella provet , och denna gången är det uppsats vi ska skriva, på 160 min!
Kommer ha kramp i handen när man är klar. haha :)
Men efter det är det en lugn dag!! och vi har inga läxor på hela veckan,så något gott förde det med sig iaf.

Men nu ska jag hjälpa mamma med maten,tror jag!
Puss (L)

Kommentarer
Postat av: MALIN

lycka till <3

2010-02-10 @ 21:32:17
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack så mycket! :) Klänningen är från Nelly.

Hoppas du får en fin dag!

2010-02-11 @ 09:55:58
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0