Stan

Hejsan! Hinner bara skriva ett kort inlägg nu,för så fort mamma blir klar bär det av till bussen för att åka till stan.
Ikväll kommer lite ppl hem till mig på mys/filmkväll! :D och dom ska få se mitt nya fina rum. Hoppas bara dom också tycker det. haha. Snackade med malin igårkväll också,om två veckor ska jag hem till henne på plåtning! Och jag ska nog fotas i mina nya kläder som jag ska köpa idag,det och lite annat tror jag. Har inte hunnit spåna så mycket på vad den ska ha för tema. Får jag väl göra med malin. Men om ni har några ideér får ni gärna säga dom till mig!!!

Sen igårkväll bråkade jag med en gammal kompis,och vi får väl se om jag är vän med han eller inte. Tror faktiskt på det sista. Har hänt så mycket mellan oss,och vi är uppenbarligen inte på samma nivå heller. Och om han anklagar mig för att jag gjorde slut med filiph och följde mitt hjärta,är han ingen sann vän. det är iaf vad jag försöker intala mig. Men varför vara vän med en kille som bara har sårat mig och gort att jag mått dåligt? Då är det väl bättre att lägga tid och energi för dem vännerna som finns där och får mig att må bra,eller?
Aja,som jag sagt,orkar inte lägga tid och energi på honom. Mitt liv är äntligen som jag vill ha det! Och jag är lycklig,på rikigt. och jag är nöjd med studierna,mina lärare är nöjda med mig och mina vänner älskar mig! Dert är vad jag ska tänka på just nu,inte någon människa som har gjort att mitt liv varit jobbigt och kämpigt. Men sen är jag inte densamma personen längre som grät för att jag inte förstod varför vi inte kunde prata normalt,som mådde skit för att jag inte fick leva mitt liv som jag ville! Jag står upp för den jag är,jag trivis med den jag är,och jag svara för mig,bryr mig inte om det finns någon där ute som inte gillar den jag är. Jag har tillräckligt med kompisar som gör det,älskar mig för den jag är! :)

Nu måste jag sluta,bussen går snart! Puss mina vänner (L) Hörs när jag kommer tbx!


Kommentarer
Postat av: sarah

filmkväll?

det har jag inte hört någonting om..

eftersom vi är vänner så trodde man ju att du skulle fråga mig, och malin också såklart.

men men inga problem vi har vår egen filmkväll.

2009-10-17 @ 13:58:34
Postat av: Ronja

Intresserad av armband? beställ ett av mig :)

2009-10-17 @ 14:23:38
URL: http://armbandbygoode.blogg.se/
Postat av: Malin

Malin is gonna fota Karin=D

Skit i honom! Killar e störda i huvet! Joina girl power sidan ist, vi har choklad!;);)

2009-10-17 @ 15:52:57
Postat av: ida ^^

Jag ska också fota dig :)!

2009-10-18 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0