Mars

 
Hej mina vänner!
Ja som sagt....det här med bloggande går visst inte så bra för mig för tillfället :P haha
 
Men jag finns på instagram: @Korrekarin
Så vill ni se lite mer av mig så lägg till.
 
Jist nu är det första dagen på påskolovet som jag njuter av! :) verkligen härligt. Det är det fina med att gå i skolan, alla loven. håller ni inte med?
Men snart är det slut för min del... 72 dagar kvar till studenten, det känns både härligt och läskigt!
 
Tänker bjuda på lite blandade bilder från min mobil.
 
 
 
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: siri

Så härligt att ta studenten! Själv har jag två år kvar haha.. :)

Svar: tiden går snabbt det lovar jag dig!
Korrekarin

2013-03-28 @ 21:29:47
URL: http://therealsiri.blogg.se
Postat av: Michelle Osein

fina bilder!
Hoppas du har haft en fin helg! :)

Svar: tack :) jadå! själv? :)
Korrekarin

2013-03-31 @ 16:17:55
URL: http://michelleosein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0