I LOVE SALE

Hej!

Onsdag idag och om knappt en vecka börjar skolan igen. Det ska faktiskt bli kul att komma tillbaka, få en struktur på dagarna! :)

Nu är det rea och har varit i Malmö ett tag. Massa saker har jag fått med mig hem! Tänkte visa en del men ändå inte allt! :) Hoppas ni ser något ni gillar, jag är iaf mycket nöjd :)


Kofta-Kapphal-Rea 200 kr


Linne-Kapphal-Rea 150 kr


Klänning-Kapphal-Rea 150 kr


Underkläder-H&M-Rea(trosorna) 30 kr/styck, bh 99 kr


Bh-Cubus-Rea 74 kr


Tröja-New Yorker-Rea 99 kr


Tröja-Monki-Rea 60 kr


Tröja-Gina-Rea 50 kr

Det andra får ni se en annan dag! Puss på er :*


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad mycket snyggt! :D

- hihi ja visst är det! <3

2012-01-05 @ 03:17:01
URL: http://adaras.se
Postat av: peter

kom igen nu Karin, den svarta klänningen vill jag se på dig :) Ok? :)



och tack så jättemycket :)

Jadu bloggen min ja. Som mest har jag haft 9 st som följer den via bloglovin, igår var den nere på 6 st. Går liksom åt helt fel håll :/ Haft bloggen i säkert 2 år och får många kommentarer att det är en jättesnygg blogg, snygga bilder osv. Men ingen återkommer :/

Vad ska jag göra?

2012-01-05 @ 15:45:37
URL: http://fotope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0