1 September

Hej alla fina!

Torsdag, och snart är denna veckan slut!
Under sommaren tyckte jag tiden gick så sakta, men nu är det tvärtom. Tiden springer iväg!
Men det får gärna bli helg så klagar inte. Vi har även kommit in i en ny månad, med nya händelser och upplevelser :D


Skolan har börjat nu på riktigt. Och har fått mitt schema :) som jag är riktigt nöjd med.
Har underbara dagar och inte alls långa. Så tror nog att jag kommer överleva denna terminen ganska bra.
Många nya ämnen att bita i, vilket jag ser fram emot :D

I helgen händer inte så mycket. Ska på filmkväll med det gamla gänget från grundskolan på lördagkväll bara :) sen får vi se vad som händer. Kanske jobba lite hos mormor med :)
 
Hoppas ni alla har haft en bra vecka så här långt.
Kram :)

P.S har massa bilder som ska visas upp! Gör det när jag har tid :)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Hej! Jo det är jättebra, själv då? :)

2011-09-01 @ 20:52:20
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0