22/3-11

Hej mina vänner!

Idag vaknade jag upp till strålande sol,blå himmel och otroliga 7 grader som senare under dagen steg till 13!
Våren har med andra ord äntligen börjat visa sig, lite iaf. Det blev att min nya kjol fick åka på idag!
Fick faktiskt lite fina komplimanger om att jag var väldigt söt idag (A) Alltid uppskattande och man blir så glad.

Annars slutade dagen vid 20 över ett, då jag lämnade skolan i sällskap med en tjejkompis för att besöka UM.
Jag skulle fixa nya piller och hon boka tid.
Sen gick vi och hämtade mina piller, tog bussen tsm till centralen där hon hoppade av och jag åkte vidare.

När jag kom hem, satte jag mig ute i solen en stund men det var lite för kallt, så gick in och drog ut mamma på en liten promenad istället!
När vi kom tillbaka gick jag upp och pluggade lite, sen läste jag och sen har jag ätit :)
Det var i korta drag min dag!

Om en liten stund bara ska jag ner till min underbara mamma för att äta efterrätt och kolla lite sex and the city!
Ett mysigt avslut på en bra dag!

Puss!



Både tröja och kjol kommer från H&M! :D

Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: jaaaa, den är jättefin! allt bra med mig, hur mår du själv? <3

2011-03-22 @ 21:03:50
URL: http://malinkirstine.blogg.se/
Postat av: MALIN

svar: tack babe :D

2011-03-30 @ 10:59:48
URL: http://malinkirstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0