I get my hopes up, and I watch them fall everytime

Godkväll!

Första dagen på minilovet är snart slut!
Har inte gjort så mycket mer än solat och umgåtts lite med pappa på stan!
Om en stund ska jag på bio, filmen blir "Baksmällan 2" och har stora förväntningar då alla som sett den älskat den!

Annars blir det ändrade planer nästa fredag, skulle egentligen till mitt ex studentfest. Men nu vill han plötsligt inte ha mig där?! någon som förstår sig på killar, för jag gör då verkligen inte det! Men det blir utsparken, hem och gå på en barnkompis studentfest istället och sen fest på kvällen! :)
Det blir också en studentfest dagen innan och kanske även en myskväll den 8de med vänner :) så det ser man fram emot.

Var och shoppade i tisdags, bild på mina inköp kommer imorgon skulle jag tro! :)
Ha en bra kväll, nu ska jag tårka tårarna och rycka upp mig!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0