6 Juni, Sveriges dag!

Godkväll!

Sveriges nationaldag idag! Hoppas ni har firat den väl :)

Sista lediga dagen börjar gå mot sitt slut och när jag kollar tillbaka på min lediga tid kan jag inte vara annat än nöjd!
Har varit och sett två filmer på bio,träffat vänner till familjen som vi inte sett på länge, umgåts med en kompis som jag inte gjort det med på länge, solat mycket, köpt nya fina saker och helt enkelt tagit det lungt! Kan man önska mer? nej jag tror inte det.

Dagens to do list har varit att handla kläder till mormor med mamma(lite till mig själv också) och pluggat!
Har inte hunnit med någon solning idag, men det tror jag min kropp tackar mig för!

Imorgon är det kort dag och efter skolans slut blir det att handla dem sista studentpresenterna sen är jag färdig! Första är på torsdag och jag längtar massor. Hihi!

Dagens köp!


Byxor(vikta på bilden) i ljusblå färg H&M 199 :-

Trosor H&M 70 :- /st

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0