Trevligt sällskap kan förändra en dag

Godkväll!

Denna trista och tråkiga dag har spenderats på Entre med en glad människa vid namn Patricia!
Så det blev ingen trist och tråkig dag.Den blev rolig,mysig och allmänt tjejig ;) precis som jag ville.

Och som vanligt när jag är i stan, så fick nya saker hänga med hem. Och inte blir det bättre att jag gör vad som helst för att låta bli att tänka på honom,oss och all den tid vi förlorat och kommer förlora... Det känns tufft.
Undrar hur allt hade varit om jag inte tagit det beslutet... Men det lär jag inte få veta. Iaf inte just nu. Det enda jag kan hoppas är att vi kanske får en chans till längre fram. Att han inte ger upp helt. Men det vet man ju aldrig.
Att shoppa hjälper mig att må bättre, för då tänker jag alltid att i detta blir jag snygg, i detta kommer jag må bra. Men det handlar ju inte om hur jag ser ut på utsidan, utan vad som sker på insidan.

Köpen blev iaf dessa!
Har letat efter en klänning till ett bröllop jag ska till på lördag. Äntligen hittade jag den!

99 kr på Cubus


Trosor, 25 kr på New Yorker. Örhänge 25 kr/st på Glitter och godis från lagerhouse 19 kr.


Tunika från New Yorker 49 kr


Bolero New Yorker 89 kr



Svart siden linne från Monki 40 kr


Topp från New Yorker 49 kr

Allt för denna gången! Imorgon blir det att fira Anna med lite andra :) så kommer befinna mig i Vellinge från klockan tre och framåt. Ska försöka slänga in min snygga klädsel innan jag åker dock. Hörs då! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0