Tjejmys

Hejhej!

Idag är den stora dagen. Jag ska få uppleva mitt första bröllop! :D
Det känns både spännande,roligt och förväntansfullt.
Synd bara att det är så hemskt tråkigt väder...

Igår var jag ju som jag skrev hos min kompis Anna och firade henne!
Det blev en dag med bara tjejer :D och gud vad mysigt det var. Har glömt hur kul vi brukar ha det i skolan och det gänget jag umgås med. Igår var vi fyra stycken av dom och shit vad kul vi hade. Tycker lite synd om dom andra som var där som inte alls har samma humor som vi och skrattade inte ens hälften så mycket. Hade kramp i magen flera gånger under kvällen. Haha! Men så ska det va.

Som jag lovade så fotades det en hel del! Och tänkte visa några av dom här. Hoppas det syns att vi hade kul!
Njut!


Grillning av maten, Hamburgare! Anna började men hennes pappa fick ta över! haha


Anna! Lika snygg som vanligt ;D


Badning! Anna säger och jag citerar "Det är kallt, hade vi varit kille hade den varit såhär liten"


Dax för Kubb!


Skrivning av Charader, tydligen var något jättekul här!


Sten,sax,påse om vem som ska börja på leken Kropp mot kropp.
Super rolig lek,väldigt närgången. haha

Nej nu måste jag fixa mig! Vi hörs :) Ha en bra lördag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie Sandgren.

Lät härligt! Lycka till på bröllopet! Kram.

2011-07-23 @ 14:29:58
URL: http://emeliesaandgren.blogg.se/
Postat av: SARA CARLQVIST

ser ut som att du haft en bra dag:D hoppas du får det bäst på bröllopet och du kan ju alltid försöka hålla inne tårarna, hehe puss på dig!

2011-07-23 @ 14:51:24
URL: http://saralee.devote.se
Postat av: Steffy

sv: va kul!

Jag har varit och shoppat lite kläder :)

Hur mår du idag då? :D

2011-07-23 @ 17:05:25
URL: http://steffyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0