Memories last forever, never do they die, true friends stay together, never say goodbye


Hej!

Idag är det fullt upp. Ska ta ut alla mina kläder ur den nuvarande garderoben,sen ska pappa och en granne bära ner den och sen kanske in till dom om dom vill ha den,pappa ska bygga ihop den andra medans jag är hemma hos mormor och hjälper henne i trädgården. Sen är det hem och börja lägga in kläderna i den nya garderoben som förhoppningsvis står klar då! :)
Beroende på hur lång tid detta tar, får vi se vad som händer sen.

Just det! En nyhet, jag övningskörde igår. haha! Det gick bra, fick bara några motorstopp sen fattade jag galoppen och sen gick det faktiskt bra, och det var kul :) Så får se om jag ska göra det ikväll igen.
Imorgonkväll ska nämligen familjen och mina kusiner i svedala/med familj, iväg och kolla på teater. Eva Rydberg sätter upp en show varje år och denna gången kommer vi se den live. Ska bli kul! Men mer om det imorgon :)

Tänkte ta lite bilder på mina "to do thing" ;) Alltså före och efter bilder. haha
Så får jag samtidigt in liter bilder här också, inte bara text.

Hörs senare! Ha en bra dag så länge. Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Godmorgon :D

2011-07-31 @ 12:00:21
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0