25/2-11

Hejhej!

Fredag idag! :) Och åter igen början veckan gå mot sitt slut. Lite ledsamt =/
Men jag har lov två extra dagaer, så börjar inte fråns på onsdag!

Idag har jag varit och handlat lite. Fick med mig en bok,en bh och två par trosor!
Och senare ikväll blir det bio med christoffer :)

Kollade runt lite på H&M:s hemsida. Ute i affärerna finns det grymt mycket fina vårkläder
Och på hemsidan hittade jag detta:

       


Jag älskar våren! :D

Igår, var jag på filkväll med mitt bäcka gäng! Och vi såg "Linas kvällsbok" Och "Dumma mig"
Det var mysigt, och kom gem strax efter tolv.

Puss



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-02-25 @ 18:30:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0