16/2-11

Hej!

Nu börjar denna onsdagen lida mot sitt slut, och även idag har jag varit hemma.
Ska till läkaren imorgon, så hoppas hon kan säga vad som är fel med mig. Förhoppingsvis är det bara en förkylning. Halsen är redan bättre, så det känns bra!

Prov på fredag, och det ska jag göra. Och eftersom jag har håla sen till kvart i tolv lär jag stanna kvar och ha min enda lektion också! ska jag till um, om jag orkar. Måste hämta nytt recept till P-piller.

Nu är det såhär, att snart kommer min blogg att få ett nytt utseende. Min kompis har lovat ett fixa en nya design. Samma person som gjort min nuvarande. Så det ska bli spännande att se den :D

Hoppas ni haft en bra dag! :)
Kram


Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: vad bra :D puss!

2011-02-17 @ 15:18:49
URL: http://malinkirstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0