10/2-11

Hej!

Tosdag, och snart är skolan färdig för ännu en vecka!
Det känns skönt :) imorgon har jag matteprov mellan 8.30-9.50 och sen slutar jag :D
Ska hänga med en klasskompis som ska handla alla hjärtans dags present till sin pojke, och sen möter jag upp min mamma som ska försöka hitta något nytt och fint att ha på sig på lördag!
Smart som jag var så köpte jag min klänning innan jul, och även min kavaj. Så jag har ingen panik alls! :)

Idag sa vi hejdå av en lärare, som ska koncentrera sig på sitt pluggande.
Jag och min kompis var och handlade en present till henne igår, som blev lyckad! :)
Men känns sorligt att hon ska försvinna :( Man blev alltid så glad av att se henne i korridoren.

När jag anlände hem var ingen hemma. Så jag beslöt mig för att stryka och satte då på en konsert med en av mina favorit sångerskor. Nämligen Faith Hill. Hennes låt "Stronger" Och "Back to you" påminner mig så mycket om det jag är med om nu.
Och jag var tvungen att kopiera liten bit av "Back to you" som stämmer väldigt bra!

I lie in bed and watch the shadows dancing across the wall
Nothing to do but think of you and count the tears that fall
Oh, how I wish it was real
I wish I could feel you holding me close


Nu ska jag tvätta håret, och sen blir det mat!
Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0