Slutet på 2011 och början på 2012

Heeeej!

Om bara några timmar är det slut på detta året och vi säger hej till ett nytt!
Nyår för min del blir lugn pågrund av att jag blivit dålig... perfekt tajming ja! Men jaja. Kanske ändå får det trevligt. Hoppas det och så får jag festa nästa år. Om vi inte dör :O nej det vill jag inte!

Jag vill också att 2012 ska bli bättre än 2011, då jag inte har varit så lycklig och saknar den känslan något galet!
Jag hoppas också att jag får lite nya vänner, behåller mina underbara vänner som jag har nu och att jag får uppleva många nya saker! Ska bland annat på en utlandsresa. Det var länge sedan!

Ska försöka slänga in hur jag ser ut sen!

Till sist vill jag bara säga.... GOTT NYTT ÅR MINA LÄSARE!!

Kommentarer
Postat av: SARA CARLQVIST

detsamma gummsi!! :D

2011-12-31 @ 19:34:32
URL: http://saralee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0