God jul, i efterskott!

Hej!

Ja det har varit dåligt med uppdatering.. ber om ursäkt mina läsare!

Okej, jag skriver om de viktigaste händelserna som har varit :) så får ni veta vad jag hittat på när jag inte skrivit här.

* Filmen som jag såg på bion var sjukt bra! :D Underbar och väldigt underhållande. Så den får ni alla se :)
* Sen var jag på 17 års fest i onsdags den 21. Bästa och roligaste festen jag varit på, kan jag nog säga och verkligen mena. Hade hur kul som helst och dansade hela kvällen. Kom hem vid kvart i två, och landade rätt i sängen och somnade.
* Julafton, fick mycket fint och var med kusinerna hos farmor. Trevligt värre! :)
* Juldagen(igår) gjorde inte alls mycket. En ledig dag. Tog det lungt och sorterade faktiskt bland mina smycken och mamma gjorde detsamma.
* Idag då, morfar och hans sambo ska hit :) sista julfirandet sen är det slut för detta året.


Hoppas ni haft det super bra också! :D
Svarar på era komentarer senare, ska fixa mig nu :)
Bilder kommer också såklart. Har inte fotat jätte mycket dock =/

Kram

Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Hoppas du haft en mysig jul ^^!

2011-12-26 @ 18:12:59
URL: http://haidisblog.se
Postat av: SARA CARLQVIST

vad kul att du hade det bra på festen, verkar som att jag verkligen lyckades!

2011-12-26 @ 18:56:28
URL: http://saralee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0