10/8-11

Godkväll!

Snabbt inlägg innan jag fixar mig och hoppar i säng :)

Idag har jag spenderat en dag på stan med mitt hjärta! Hon är hemma nu så jag ville veta allt som hänt och hon samma med mig. Samtidigt som vi prata blev det både shopping och lunch.
Med andra ord en mysdag! Och en dag som jag behövde bland allt kaos. Men det börjar faktiskt lugna ner sig :) vilket jag är glad över.
Med mig hem fick jag detta!

Kjol-H&M-49 kr
Tröja-Gina-49 kr


Älskar både kjolen och tröjan! :) och kjolen ska användas på lördag då man ska besöka kompisar till familjen i Höör :) tröjan lär redan användas på fredag då man ska på fest! :) Bild på outfiten får ni då :)

Köpte även denna!
Tunika-Gina-29 kr



Nu ska jag hoppa i säng!
Imorgon blir det upp i god tid för vid elva blir man hämtad och sen spenderar jag dagen med en go vän :)
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: SARA CARLQVIST

tack för idag fina du! kjolen och t-shirten blev ju hur bra som helst!

2011-08-11 @ 11:34:47
URL: http://saralee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0