7/4-11

Hej mina vänner!

Snart är veckan slut igen och jag har spenderat två timmar i skolan idag, sen blev det hemgång.
Var tvungen att ta medicin som jag inte hade med mig.. men imorgon blir det på det igen. Men har en härlig sovmorgon och slutar tidigt så det ska nog gå bra!

Efter skolan ska jag till triangeln och byta ett par örhänge! :) får väl se om jag hittar något annat också. Ur och penn har väldigt bra rea. Så kikar nog in där också!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. När jag kom hem, vid tolv och fram till halv fyra har jag läst!
Har fått avslutande delen i en serie som jag älskar. Så är fast i den (A) så blir det när man älskar att läsa.

Men vi hörs imorgon! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: nelly

låter som en härlig dag :)

sv: tack! jaa vad kul :D



aa vi får krya på oss !

2011-04-07 @ 20:48:29
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0