1/4-11

Hejhej!

Idag är det första april, har någon blivit lurad?! Jag har klarat mig än så länge! :D

Helgen är äntligen här! Det bjuder på mys med tjejkompis ikväll och massa annat i helgen!

Igår var jag på stan tre tjejer från skolan :) vi fick ju vårt studiebidrag igår och såklart ska man ut då ;)
Mina försvinner lika snabbt som jag får dom, men jag försöker ändå minska ner.
Men med mig hem fick jag en blus, en skjorta, två par örhänge och ett nagelack.
Och la undan ett par byxor som jag köpte idag. Så nu har jag så jag klarar mig ett tag :) Letar dock efter en vit skjorta till ett rimligt pris. Men får väl leta vidare :)

Idag hade jag matteprov, och det gick åt helvete. Fy fan vad svårt det va :( och ingen var redo. Vi var fem stycken som vågade oss på att göra det, misstag från min sida iaf. Får göra hemuppgifter också så jag klarar mig!

Dagens klädsel


Jeans-H&M
Tröja-H&M
Örhänge-Glitter

Puss!



Kommentarer
Postat av: SARA CARLQVIST

jag har blivit lurad allt för många gånger..

2011-04-02 @ 00:15:07
URL: http://www.saralee.devote.se
Postat av: peter

hej och tack :)

Nä jag blev inte lurad igår, lurade ingen eller haha.

Du borde ha katerogier på din blogg, styra upp den lite hehe :)

2011-04-02 @ 07:44:03
URL: http://fotope.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, helgens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-700 unika besökare/dag, du kan även ställa en frågestunden och bli länkad direkt:),vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

2011-04-02 @ 10:03:44
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0