6/9-10

Tjena Tjena!

Måndag idag, och vilken dag! Är helt slut och måste säga att jag inte fått gjort så mycket vettigt sen jag kom hem vid fyra. Men såna dagar är mysiga att ha ibland också! :)
Är just nu hel uppslukad av en bok, som heter "Modellsommar" Och är verkligen en slukar bok för min del!
Det handlar om det jag älskar, att stå framför kameran men även dom dåliga sidorna som modelljobbet har.
Men jag älskar den och kan helt enkelt inte släppa blicken ifrån orden! :D

Imorgon är det kort dag för mig, börjar halv nio och slutar elva!
Sen ska jag hem till älskling när han slutat, men sticker hem om innan dess.

Dagens outfit


Jeans(inte på bilden)-Okänd
Svart tröja-H&M
Halsband-JC
Nitarmband-H&Ms barnavdelning
Örhänge-JC



Vi hörs imorgon!
puss

Kommentarer
Postat av: Josefine

grymt :D min har också varit kanon!

2010-09-07 @ 09:51:38
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0