Söndag

Tjena Tjena!

Söndag idag och snart är helgen förbi :(
Lite tråkigt,men vad ska man göra. Finns inget sätt att stoppa dagarna,hade det funnits hade man nog redan gjort det. Eller vad tror ni?
 
Uppdateringen har inte varit på topp dom här sista dagarna,och ni får ursäkta för det. Jag hoppas ni står ut.
Det är lite svårare att uppdatera ragelbundet när man är i skolan och sen har saker att göra när man kommer hem!
Men som jag skrev i mitt senaste,var jag på bio! Och filmen var mer än jag föräntat mig-bättre!
Så det var rikigt härligt att få se den,och sen var huvudpersonerna snygga också ;) och det gör hela filmen bättre.
Den får 5 stjärnor av fem möjliga av mig! Helt klart sevärd,så se den om ni har möjlighet!

Annars igår var jag med älskling,skulle egentligen till stan med två kompisar och han. men efter en jobbig dag med konfirmander och en påbörjad förkyldning tackade jag nej till det och älskling kom hit istället!
Det var ingen direkt förlust för honom,eftersom han avskyr att gå på stan. Synd då att han är tillsammans med mig,som älskar det! ;)
Ibland får man helt enkelt bortse från dom dåliga sidorna och älska hela personen,eller i hans fall-följa med ändå!
men denna gången slapp han undan,och det var kanske bra.
Men mysigt som tusan var det här hemma,och jag älskar att vara nära honom.
Är jag förälskad? svaret är enkelt-JAA! :D

Om 30 min kommer våra grannar över på middag,och sen ska jag städa och plugga!
Hur ser er söndag ut?

Dagens klädsel:


Gråa leggings-Gina
Svart underlinne-H&M
Linne med mönster-H&M
Bolero-Vero moda
Hjärthalsband-Julklapp av bästis
Örhängen-JC
Hårband-Julklapp av malin s


Hittade även detta armband i en av mina burkar med smycken! Tyckte det var gulligt,dock är det förstort.
Men det trillar inte av,så då funkar det. Vad tycks? Ringen är den jag "förlovade" mig med love!

Lovade också att jag skulle lägga in en bild på Ringen jag köpte i torsdags,så den kommer nu.
 Kunde inte motså den!


Kramar,hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Taack så mycket :D

2010-03-07 @ 13:58:54
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: nelly

sv: åh tack ska du ha! hih :)



dagen = bara bra! själv? kram! <3

2010-03-07 @ 14:13:35
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack :)

jadå det är bra, själv ?

2010-03-07 @ 14:24:48
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Hej! :) Allt bra?

2010-03-07 @ 17:14:18
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Mikaela

kjolen kostade 199 kr

2010-03-07 @ 18:13:08
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0