Bio time :D

Hejsan hoppsan!

Fredag igen,och det är endast tre veckor kvar till påsklovet!
denna veckan har jag haft fullt upp,både i skolan och efter. Jag är bara glad att jag inte haft någon läxa! :D
För då hade jag varit död!

Gårdagen med Isabelle var mysig och trevligt! Det var roligt att träffa henne igen efter så många månader åtskilda(heter det så?) Och på något konstigt sätt flyter samtalen jätte lätt och det behöver egentligen inte handla om något viktigt. Men ändå så kan vi snacka så lätt,det är mysigt och en underbar känsla!
Mitt enda köp,eftersom jag insett att det är början på månaden och mina pengar ska räcka hela månaden ut,och jag har redan gjort av med mycket,så var jag tvungen att minska ner på min shopping. Så jag köpte en ring på Gina,som jag lägger in bild på sen!

Om 30 min tar jag,min bror,min moder och två andra barn bussen till stan för att gå på bio! :D
Filmen blir denna gången


Hoppas den är bra,men det verkar så. Och eftersom det är samma som har gjort Harry Potter-som jag älskar! är mina förväntningar hyfsat höga,men samtidigt vill jag inte ha för höga så att jag blir besviken om den inte är lika bra. Men jag kan skriva lite om hur den var när jag kommer hem,om jag pallar! ;)

Vad ska ni göra ikväll? :D


Pussar (L)

Kommentarer
Postat av: Therése

ja exakt, fredagar är helt underbara :D

hur har din dag varit? :)

2010-03-05 @ 17:58:35
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så skönt att det är bra med dig! :)

Samma är det här. :)

Hoppas du får en fin kväll!

2010-03-05 @ 18:18:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ericaandersspn-FOTOBLOGG

svar:Denna lördag har jag bara varit hemma med familjen och legat och läst harry potter hihi :)

2010-03-06 @ 18:13:07
URL: http://jobbiigt.blogg.se/
Postat av: Mikaela

tack :)



okej vad härligt, jag har gått på stan :)

2010-03-06 @ 21:54:37
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0