29/3-10

Godmiddag!

Måndag idag och den första dagen på lovet! Idag har jag ingen aning vad jag ska göra, vilket är ovanligt.
Jag brukar ha fullt upp och uppbokat hela veckan och inte ha någon tid alls att vila.
För än så länge har jag bara två dagar uppbokade, vilket är lite ovant för mig.
Men jag hittar säkart på något, mitt rum behöver städas om inte annat, och sen kan jag ju rensa i min gaderobe.

Nu har jag äntligen provat min nya kjol som bara legat i stolen och väntat på mig.
Så ska bara lägga in bilderna på datan och sen får ni se min skönhet! :D
Jag har kjolfrossa känner jag, men det kan bero på att jag är så trött på dom jag har. Det är bara två som jag använder regelbundet och dom andra bara ligger där. Lite synd men jag känner inte att jag rikigt vill ha dom på mig, det är såna man hade när man var mindre! Och jag har inte riktigt samma stil då som nu.

Min efterlängtade kjol! Och det är även leggingsen jag köpte!


Leggings, H&M 39.50 kr ///// Kjol, Monki 250 kr


Dagens klädsel


Orange leggings-H&M
Kjol-H&M
Vitt linne-H&M
Svart kofta-Vero moda

Jag slänger in resten av bilderna från olika tillfällen senare!
Nu ska jag städa.
Puss



Kommentarer
Postat av: Therése

jag tycker faktiskt inte den var så bra :) häftigt gjord men inte en film jag skulle rekommendera :)

2010-03-29 @ 12:42:42
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0