19/3-10

Goddag!

Äntligen fredag efter en lång och jobbig vecka. Och det firar vi med disco ikväll för klass 3-5 på vår skola :D
Det blev av ändå,allt är fixat och nycklen har vi! så nu hoppas vi bara på att där dyker upp folk,men det är vi helt säkra på att där gör.
Det är också sjukt hur mycket hjälp vi har fått,av vissa lärare och om inte annat föräldrar som varit med under hela färden tills att allt är klart nu och även kommer finnas med under kvällen och hjälpa till. Och jag tycker även klassen har fått en bättre känsla,när alla jobbar för att uppnå något gemensamt. Visst finns det fortfarande störiga personer,men det kan man inte komma undan från. Så är det och kommer säkert vara det hela livet. 

Igår var det ku ju,och vi spenderade tiden med att snacka,måla och sen åt vi även våfflor på slutet-som var sjukt goda! så Jesus,som återvände från det "döda" var och hälsade på,hade gjort ett bra jobb tsm med Annika.
Medans vi andra slavade,målade och arbetade fixade dom maten till oss.. Men kan inte säga att jag ångrade att jag tillhörde den gruppen som arbetade,för vi hade jätte kul!
Hela huset ser helt annorlunda ut nu,inför imorgon då det är vårmarknad! Och såklart ska jag vara med,som förra året. Och denna gången kan det bara bli bättre,eftersom förra var ett helvete för mig.
Men kom och tänka på att imorgon är det exakt ett år sedan jag fick veta att adde var död,den 20/3 fick jag beskedet som förändrade mitt liv.


Dagens klädsel


Jeans-Gina
Rosa linne-Gina
Lila tröja-Monki
Halsband-Julklapp från bror
Örhängen-Julklapp från Love
Armband-Hårband från Lindex
Ring-Förlovnings ringen med Love


Berlocken nere i högra hörnet köpte jag igår av Tess för 60 kr!
Skit fin,och det är pilgrim så det är ju rikigt fint märke.
Annars är det dagens smycken!



Nu ska jag hoppa in i duschen,och sen blir det till att välja vad man ska ha på sig. Om en timme och 40 min smäller det! :D
Önska oss lycka till?
Kramar!♣

p.s lägger nog in bild på kläderna senare också!

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Taack :D

Det är sådär, är lite sjuk ;o sj då?

2010-03-19 @ 16:57:38
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Therése

åh vad roligt :) hoppas det går bra för er då!

En kompis kommer hem hit ikväll :)

2010-03-19 @ 17:04:17
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV Okej :)

Vad händer ikväll ? :)

2010-03-20 @ 15:39:41
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0