LOV

Hejsan! Och ett hej från sofie :D

Fredag idag och det innebär lov!
Just nu sitter jag och filuren som skrev det där uppe på mitt rum. Om ett tag ska vi antagligen ta bussen till stan och möta upp Jesus och sen gå runt där och ha allmänt mysigt.
Om ni inte har märkt det så är det sjukt varmt ute, iaf här i Malmö. Och solen har strålat hela dag, det är först nu den har gått i moln. Och det märks att våren har tagit över vintern och kylan lämnat oss.

Det var också tänkt att jag skulle åkt till svedala ikväll, men jag får se om jag pallar. För det känns inte lönt om jag ska vara hemma vid tio och komma dit vid åtta.
Ska nämligen upp tidigt imorgon för att ta hand om skitungarna(konfirmanderna) och jag orkar inte det om jag är upp länge kvällen innan. Så funderar på att skjuta upp det tills i veckan istället, när vi ändå är lediga.

Dagens klädsel får ni bild på senare! För ska inte dra ut på tiden här, men det är lite nytt och saker som jag hittat i garderoben.
Vi hörs när jag kommer hem!
Puss

Kommentarer
Postat av: My

Hej Hej, allt bra? :)

2010-03-26 @ 19:50:05
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: SARA.

snälla gå in och rösta på min bikini här http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=nAqI7tSmdqv3VPbTIz7KxFix#bikiniGallery Då har jag chansen att bland annat kunna få komma till final och få denna designad :)



Och vill du får du gärna länka denna i din blogg :) <3

2010-03-28 @ 19:27:32
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0