Svaren på frågorna!

♣ Vad gillar du för typ av bloggar?
Svar: Jag gillar alla typer av bloggar. Fotobloggar,modebloggar eller folk som bara bloggar om sitt liv.
Det behöver inte handla om något speciellt,bara det fångar mitt intresse. Och det har mer att göra med hur man skriver än vad man skriver om. Skriver man tråkigt är det självklart att jag inte går tbx. Men har man den där charmen och humorn i sina inlägg,är det mer lockande att kika in där oftare.
Vad gör en blogg intressant?
Svar: Det är ungefär vad jag skrev på den första frågan. Har man ett roligt och intressant sätt att skriva på är det såklart roligare att läsa det. Om där är mycket bilder på ex. Dagens klädsel eller bara kläder man vill ha är det inspererande. Och sen om det är en fotoblogg med massa fina bilder,går man tbx för att man gillar hur fotografen fotar och bilderna! Jag gillar också när bloggaren skirver lite om sitt liv,så man får en inblick om vem det är som skriver.
Hur ser din fritid ut?
Svar: Min fritid är lite varierande från vecka till vecka. Men på ett ungefär består den av plugg,kompisar(om jag hinner),Dans,träffa pojken min och sen Ku! Går sista terminen i nian,så skolan tar upp en stor tid av min fritid. Men mina lediga dagar spenderar jag helst med mina vänner eller min kille.
Vilka småbloggar följer du?
Svar: Jag kan helt ärligt inte säga vilka. För jag följer så otroligt många. Tror jag har mellan 10-20 st som jag läser så ofta jag kan! Och det kan bli en hel del inlägg att läsa varje dag. Men jag tycker det är så roligt att det finns så många olika bloggar. Och det verkar som alla dom har något litet extra som fångat mitt intresse.
Vem finner du mest intressant i bloggvärlden och varför?
Svar: Ussh,jag gillade inte denna frågan ;P Just för att jag läser så många och alla är bra på sitt eget sätt.
Men om jag måste välja någon skulle jag nog säga dom två bögbloggarna jag läser-"Bögen från dalarna" och "Bögjävel" Varför,svaret är egentligen ganska enkelt. För att dom är bland dom modigaste människorna som finns. För att dom vågar gå ut öppet på nätet och skriva om sitt underbara liv som bög! 
Att dom står för vad dom är,vilket är något otroiligt vackert och för att dom inte skäms.
Dom öppnar upp våra ögon för en ny värld,en värld vi inte är bekanta med. Men en värld jag gärna vill veta mer om! Bögar är en av dom stora "grupperna" jag ser upp till! som jag respekterar, och deras sida kommer jag alltid stå på.  
Vad är din största ambitation i/med livet?
Svar: Att komma in på det gymnasium jag vill. Ta studenten med så bra betyg att jag kan komma in på sjuksköterske högskola och sen plugga där. Att jag en gång i framtiden kommer bli en omtyckt och bra sjuksköterska som gillar det hon gör och trivs i sitt arbete!
Och att jag kommer fortsätta att gå min egen väg och göra det som känns rätt för mig,att följa mitt hjärta i alla lägen.  
♣ Om du fick skriva en bok om ditt liv, vad skulle den få för titel? Det ska vara något kort och slagkraftigt.
Svar: hmmm...en klurig men helt klart bra fråga! Jag skulle kunna skriva en bok om mitt liv,men titel har jag faktiskt aldrig funderat över. Det finns så många olika jag skulle kunna välja mellan,men om dom lockar eller låter intressanta vet jag inte :P Men en skulle väll kunna vara "Kampen mot sjukdomen drog ner mig i ett djupt mörker" eller så finns det den som är "En liten flickas kamp mot vardagens plågor" Ja,hoppas du är nöjd med ditt svar ;) Bästa jag kunde komma på just nu. Men du satte en idé i huvudet på mig. Tackar!
Vad skulle du göra om du bara hade en dag kvar att leva?
Svar: Vilken hemsk fråga! men jag förstår att man är nyfiken. Jag skulle nog...göra det där jag alltid skjutit upp hela tiden. Som att samla mina vänner och vara med dom tillsammans med min familj.
Bjuda ut mina vänner på middag och spendera kvällen med dom. Eller så skulle jag resa utomlands!
Med dom pengarna jag inte har,eller jag vet ärligt inte.
Möjligtvis besöka addes minneslund,eftersom jag fortfarande inte lyckats göra det. Och säga hejdå till honom för att nästa sekund vara med honom,skulle vara ett väldigt fint slut på mitt liv.



Tack så jätte mycket för era frågor! :D kommer ha fler frågestunder längre fram,och då hoppas jag ni har kommit på fler,och att fler komenterar.

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Tack så mycket för svaret! Och vad söt du är. Jag hoppas innerligt att du lyckas bli sjuksköterska. Vårdyrket är fascinerande, jag älskar det.



Och tack åter igen för dina söta svar. Men jag är något bättre än han "Bögjävel". Känns som en copy cat, höhö. :)

2010-03-12 @ 23:23:22
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Bögen från Dalarna

That's me. Kluriga frågor is the shit, haha. Men roligare att besvara än "vad åt du till frukost?". Men det är roligt.



Och man klarar av allt om man bara vill! Sjuksköterska fixar du, I know it. Jag vill bli läkare jag. :)



Och tack, typ. Haha. Jo, jag är lite snuskig av mig men det är mer en "roll". På skämt lite. Mitt bloggnamn förut var "Bögjäveln" och sådant. Så känns mer som en copy cat än något annat. En wannabe, typ. Så gillar inte den bloggen.



Och tack detsamma! Ha en underbar helg! :D Kram

2010-03-12 @ 23:40:42
URL: http://gaymasen.se
Postat av: jessica

sv: jo det är bara bra med mig, själv då? Kram

2010-03-13 @ 00:13:29
URL: http://jvns.webblogg.se/
Postat av: SARA.

hej :) Hur mår du? Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? Kolla då in på min blogg och lämna en kommentar om varför just din blogg borde vinna :) <3



http://gaddii.blogg.se

2010-03-13 @ 02:17:33
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: My

Du får anmäla dig på måndag för tävlingen har redan varit :)

2010-03-13 @ 08:10:19
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: My

Det är ju olika från person till person. Själv så tycker jag om att ha lite annorlunda kläder och då är det inte så kul om vänner köper detsamma. Visst ibland kan det vara kul, men om det händer gång på gång så börjar det bli lite drygt.

2010-03-13 @ 08:12:27
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Neha

Härligt, bra här med. Vad gör du då?=)

2010-03-13 @ 08:35:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: bögjävel

Det är bra med mig :) Hur är det själv?

2010-03-13 @ 11:24:34
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0