Dagens klädsel!

God morgon!
Eller snarare middag,men för oss tonåringar är detta morgon.
Fast inte för mig,jag har varit uppe sen 10. Och nu har jag precis fixat mig och snart ska man till stan med Jesus!Just nu sitter jag och lyssna på Jordin sparks nya album som faktiskt min pappa visade för mig igår.
och hon är rikigt bra,tycker om henne!

Ja,som ni förstår blev mina bästa vän klar med den designen hon skulle göra till mig igår och nu ser min blogg lite annorlunda ut!
Visst är det en ganska enkel,men tröttnar jag efter ett tag är det ju bara att byta ;) eller hur?
Therese har lovat att hon ska fixa en till mig också någon gång! men det får bli längre fram,just nu är jag nöjd med denna.

Dagens klädesel då:
 

Linne-Jc
Kofta-vero moda(Inte den på bilden)
Örhängen-Jc
Byxor-Fått av sofie
Rosett(finns inte på bilden)-H&M tror jag

Vi hörs när jag kommer hem från bästa vän! Pussar (L)


Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Hej och tack så mycket för kommentaren! Kul att du uppskattar det man skriver. :)

2010-01-30 @ 13:02:10
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Emma Lina

Hej :) vilken fin blogg, ska vi följa varandra på bloglovin'? :)

2010-01-30 @ 13:14:00
URL: http://emmaliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0