Jobbiga dagar

Trevlig tisdagskväll på er alla!

Haha,skrev först måndag,snacka om att jag är snurrig. Dagarna går så fort och veckorna försvinner i en väldig fart. Läxorna blir fler och fler och om två veckor börjar dom första nationella proven!
Jag vill verkligen inte,fy tusan.
Skolan tar över ens liv nu... Två veckor framöver ser mina dagar ut som kaos! så sjukt mycket prov och läxor att jag kommer tillbringa den mesta av min vakna tid med ansiktet i en läxbok.
När ska man ha tid att andas ut?! Och koppla av,ja inte än iaf.

Men om bara fyra veckor är det lov och man får en chans att andas ut lite!
Jag ska inte planera in så mycket faktiskt,tror jag inte iaf,men det kommer säkert ändras.
Tänkte spendera min tid med älskling och bara ta det lungt! Men såklart träffa andra kompisar också. Ta igen dom jag inte träffat på länge!

Nu är man äntligen klar med engelskan och ska faktiskt snart fixa mig och sen lägga mig i sängen och kolla på tv. Ska försöka lägga mig i tid idag. För känner att jag är väldigt trött på dagarna när man kommer hem från skolan.
Med dunkande huvud och trött i hela kroppen,då man helst vill lägga sig ner och somna,men då man ska sätta sig och plugga!

awwh,mamma kom precis in och snackade lite med mig.
och berömde mig,kanske jag ska säga. För hon tycker jag är en stark,snäll och duktig tjej.
Man blir lika glad varje gång man får höra det,att någon tror på en och gillar den man är!
Älskar min familj måste jag säga,och släkten också! Den bästa släkten man kan ha,vi har så jävla roligt tsm!
Helt otroligt.

Men Godnatt min vänner (L)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; tack så jätte mycktet.



Allt bra med dig?

2010-01-26 @ 22:25:31
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Har en outfit tävling i min blogg, va med o tävla :D

Kram

2010-01-27 @ 12:36:53
URL: http://www.oliviaida.devote.se
Postat av: Olivia

Ah skolan är så jobbigt nu! Tänk bara på nästa vecka.. 3PROV!!!

2010-01-27 @ 19:20:06
URL: http://www.oliviaida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0