Fråga

Hejsan!
Det blir ett snabbt och kort inlägg denna kväll för att snart ska jag sova.
Måste vända på dygnet nu,för skolan börjar, vare sig jag vill det eller inte på fredag. Egentligen på torsdag med eftersom vår skola har bestämmt sig för att lägga studiedag där blir det en dag senare.
Jag tänker bara ställa en intressant/nyfiken fråga,som jag skulle uppskatta jätte mycket om ni svarade på!
Vilken är din favorit affär och varför?

Dagen har varit mycket lugn och mysig. Spenderade den som sagt med min groda.
Och jag hittade även en ny jacka,det blev en grön och väldigt kvinnoföljande jacka. Om man nu kan säga så om ett klädesplagg. :P
Och sen när vi kom hem hit har vi bara varit på mitt rum och kollat lite filmer som går på tv nu!
Mysigt :D

Imorgon blir det bio! men vi hörs innan det.
Glöm inte frågan nu!!

Godnatt alla läsare (L)

Kommentarer
Postat av: Sebbes

sv: jag brukar spara under ett par månader tills jag köper något jag verkligen vill ha =)

kramar!

2010-01-03 @ 14:01:15
URL: http://lookstsylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0