Helgens aktiviteter

Hejsan mina läsare!

Kort och snabbt inlägg idag igen då.
Vi får väl se om jag kan komma på tillräckligt för att det ska bli som vanligt.

Iaf,var med älskling i fredags efter skolan. Och hade en rikig myskväll med det vanliga.
Vi har väldigt kul tsm och är lite smått galna med (A) haha.
Sarah kom över en snabbis och bjöd mig på muffins och sen satt vi tre och snackade en liten stund.
Antar att jag får presentera honom sen för mina vänner.
Ska jag vara ärlig är jag lite nervös,mina vänner är inte normala. Men det fixar sig säkert :P
Dom kan säkert sköta sig lite,iaf första gången.
Men jaja,film och mys och snack blev det som vanligt.
Och lite bus med,kommer tyvärr inte ihåg var det var denna gången,men skratt blev det såklart.
Ett krav på mina killar,är att jag ska kunna skratta med dom. Annars svalnar liksom den gnistan som finns,om det nu finns någon vill säga.
Och i detta fallet gör det,och han har precis den humorn som jag. Med vissa saker.
Men skratta kan vi göra tsm,men även snacka. Och det känns härligt.
Dock som alla andra vanlig par(dock är vi inte där än) så har man konflikter ibland,men inget som betyder så mycket. Alla har olika uppfattningar kring saker,och det ska man ha. Så länge kan man argumentera för sin sak.
Kvällen slutade senare än vanligt,vilket jag tyckte var underbart. För hade saknat honom super mycket, eftersom vi inte setts på ett tag.
Ett tecken på att man är kär,är att man saknar personen direkt när dom åker.
Det och att man är lycklig i den andras närhet,och ler när man tänker på personen.
Så man kan helt klart säga att jag är kär!
kan läsa hans sms om och om igen utan att det blir tråkigt,och blir lika glad varje gång.
Gud vad löjligt det låter,men fortfarande sant. Känner mig som en liten flicka igen. Christoffer kanske har rätt. ;)

Igår var jag på stan med Hanna,systern till josefin som jag är ledare tsm med.
Och hon är en underbar tjej,det är dom båda.
Och precis som jag,älskar hon att shoppa,men har inte som jag,andra vänner som gör det.
Så jag erbjöd mig att hänga med dom gångerna när hon vill.
Men igår hittade vi båda massa fina saker. Rean är ju fortfarande igång och dom flesta affärer har nu 70-75 % rea. Så vi hittade mycket fint,till bra pris också.
Jag köpte två t-shirtar,och massa saker till håret. Och sen en ny mössa eftersom jag glömde min andra när vi åkte skridsko med skolan (A) smart jag är.
Men hittade en jätte gullig som Hanna övertalade mig att köpa.
Vid fem åkte vi hem,och fick skjuts av hannas föräldrar.
När jag kom hem fixade jag lite saker,sen stack jag in till elin en stund där allex var!
Det var roligt och mysigt att träffa honom,och henne också såklart! men tyvärr blev det inte så lång stund.
Men får se till att träffa dom båda snart igen.
Senare på kvällen kom Sarah över på filmkväll. Och vi såg "View from the top" och "American pie-the wedding"
Mysig kväll och rolig dag! Med andra ord,en underbar lördag.

Idag blir det chill,plugg och sen får vi se om jag träffar mathias också eller inte.
Alltid lika spännande att se om det blir av eller inte. Jag har mött någon som har mindre ledig tid än jag,hur nu det går till. Men så är det. Vilket är synd,för har inte träffat killen på över ett halv år,sex hela månader!
Det är sjukt länge.
Nu ska jag läsa lite,lyssna på musik och bara mysa! efter maten blir det att plugga kemi till förhöret på tisdag.

Kramar (L)

Nästa lördag blir det denna filmen tsm med Tarra och Rasmus! Och kanske någon till.
 Jag längtar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0