skolans första dag

Hej!

Första skoldagen för mig ,och andra för mina kompisar som var i skolan i fredags. Dom som var så duktiga. ;)
haha.
Och dagen har faktiskt varit helt okej. Visst är det lite tråkigt att börja direkt med vanligt schema,för det gör att vi sluta tre idag,men det är något man får ta.
och äntligen har våran rikiga No/matte lärare kommit tbx från sin mamma ledighet och det kanske kan bli någon ordning nu sista terminen. Man får alltid hoppas.

Jag överlevde helgen trots att jag hade så sjukt tråkigt. Men det är smällen man får ta om man är hemma från skolan,och det värkar ju som det gjorde något bra. För mår bättre idag,och efter ett tag slutade munnen att gäspa och man hängde med bättre på lektionerna. Och jag vet att jag kommer somna gott ikväll,och förhoppningsvis vakna utvilad imorgonbitti.

På fredag blir det bioträff med grodan min! antagligen det iaf,vi siktar på det.
Ska bli kul att gå ensam med honom,har gått med familjen och sen Jonathan. Men det blir speciellt när det bara är han och jag. Som en rikigt dejt ;)
När man inte söker,är det oftast man hittar dom där guldklimparna som förtrollar en med sin charm.
Och det är precis vad han har gjort med mig,han har mig fast. Och jag kan inte förstå hur det gick till. Allt jag vet är att med honom är jag lycklig,och den känslan gillar jag!
Om han kan få mig att skratta och le så är han en kille i min smak. Fast han har så mycket mer.
Men ska inte snacka om det nu.

Nu ska man plugga! och vara dukig flicka!
Gymnasievalet har börjat nu,och jag måste välja hur jag vill välja.
Om två veckor stänger det,så pressen är på en nu.

Puss alla (L)

Kommentarer
Postat av: MALIN

tack, bästa vän <3 blir så glad när du säger så, älskar dig!!!!!!! lämna mig aldrig.



förresten (menar inte att din blogg är ful), men får jag göra en design till dig? (a)

2010-01-11 @ 22:43:51
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0