Bio

Hejsan alla glada människor!

Precis som jag skrev igår ska jag och min familj på bio idag,och min trogna följeslagare ska också med ;)
Och efter alla goda ord om Avatar blir det den vi ska se! och jag hoppas verkligen jag gillar den,men det tror jag.
Vad jag hört från alla som sett den är den sevärd,så mina förväntnigar är höga. :D

Sitter och är lite töntig känner jag,men lyssnar iaf på musik från olika Disney filmer. Det finns så mycket bra film musik och det väcker minnen i en.
För exempel: Various Artists – If You Can Dream (2004 Recording) - denna! den är så fin och så otroligt mysig på något sätt.
Så lyssna gärna om ni känner för det!

Känner att magen börjar längta efter mat,så hoppas den snart står på bordet där nere. Filmen börjar 20 i sex men vi sticker nog runt fem. Så måste få mat i mig innan dess.
Vilken är din faviriträtt? :D
Jag älskar faktiskt all mat,eller iaf det mesta. Men två saker jag älskar extra mycket är -laxpasta och -kina mat!
Det är verkligen underbart gott.

Nu ska jag återgå till att kolla tv!
Puss (L)



Kommentarer
Postat av: Tarra

Tjo!

Nu kommer först svar:

Favobutik: New yorker kanske..?

Favomat: Grekiskt, pasta och hotdog:)

Förlåt för att jag krånglat btw, men om du fortfarande vill så funkar tisdag för mig. Det ska bara komma några tekniker och fixa mitt bredband på förmiddagen..

Njut av Avatar! den är super! :) OCH EN SAK TILL!!!

Tack för det där med stora syster...:) Krams

2010-01-03 @ 16:59:28
Postat av: Therese

Ja, det kan man verkligen fråga sig^^ Kram

2010-01-03 @ 19:02:06
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0