Grattis mamma!

Goddag!

Skola idag då,det var verkligen ingen hitt,mådde skit. Men vafan kan man göra liksom =/
Annars,är det min kära mammas födelsedag idag! :D Tänker inte skriva hur gammal hon blir,eftersom jag är lite osäker på det (A)
Väckte henne med sång och paket klockan sex(!!!!) imorse. Kan inte säga att man var så super pigg då. Och hon fick body lotion och dusch tvål med vanilj lukt av mig och en dedorant av min bror.
Pappas överraskning var att dom skulle gå och kolla på nya glasögon till henne i eftermiddag,eftersom dom var lediga då och skulle fika på stan.
Vi får väl se om mamma kommer hem med nya eller om det bara är på gång ;)
 
Imorgon,är det dax för första nationella :O
Men ändå helt okej,för det är i svenska och hörförståelse och i endast 80 min
Även om det är ett tag,så är det inget emot det vi har på torsdag som är på 160 min!!!
men jaja,sen efter skolan kanske älskling dyker upp. vi får se lite :)

OMG! en kille jag var skit bra vän med för två år sedan snackar jag med nu! gud vad människor förändras! :)
jaja :D Men kanske ska träffa honom. ;)

Nu kom päronen hem!
Puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0