22/2-10

God middag!

Idag är det måndag,och jag är inte i skolan! för det är lov för oss i skåne idag.
När jag var hemma hos älskling,så kom vi att snacka om lovet. Och kom då fram till att det bara är skåne som har vecka åtta. För min kompis Ida,i Göteborg hade förra veckan. Är det någon som har koll på detta bättre än jag och skulle kunna tala om det för mig hur det är ? :)

Jag lovade er innan att jag skulle tala om hur min dag med Tarra var! Och det ska jag självklart göra!
Vid halv fem kom Tarra och hämtade mig,och jag ska kanske berätta nu att Tarra är 23 och har då bil! Vilket är väldigt härligt och mycket lättare.
Iaf,när hon kom då frågade jag henne vf det tog sån tid,för hon skulle hämtat mig vid fyra. Och då berättade hon att hon hade varir på väg att krocka för någon idiot hade kört in framför henne.
Visa här i världen borde inte ha körkort!
Tanken var att vi skulle åkt till stan och fikat där,men på vägen bestämde vi oss för att åka till Entre istället.
Och det spelade inte mig någon roll,har nog bara varit på Entre två gånger tror jag,och nu ska dom lägga ner!
Det är synd,men värnhem är liksom inget ställe man åker till när man tänker på stan,utan det är centrum.
Väl framme,gick vi och kollade i lite olika smyckeaffärer,för Tarra skulle köpa smycken till maskeraden hon ska på längre fram. Det slutade med att jag hittade ett par örhängen,ett halsband och rosa rosetter till håret.
Bild

Och hon hittade väska,halsband och örhängen!
Sen gick vi också och tittade lite i olika klädesaffärer. Var inne på bikbok och hittade ett skit gulligt halsband som jag tänkte köpa någon dag när jag har pengar!
Sen runt sex gick vi och fikade på Barista,och där tog jag chilatte(stavning) och kärleksmums!
Och sen vid sju körde hon hem mig,men det slutade med att hon följde med in,och blev bjuden på mat!
Sen stannade hon här hela kvällen. Och der blev seriöstsnack,klädsnack och sen kollade vi lite Johan Glans klipp hon inte hade sett.
Det var med andra ord en UNDERBAR start på lovet! Och nu är hon och åker skidor,hoppas du har det jätte kul!

Nu är älskling på väg hit,och det ska bli mysigt!
Mer om det ikväll,eller imorgon! :)
Nu fick ni veta hur jag hade det med Tarra iaf!

Var ju med Allex igår,och det var roligt och trevligt.
Vi åt middag med familjen,kollade film,snackade lite,lyssnade på musik och sen snackade vi även med min kompis Elin som skulle varit med men som oturligt nog blev sjuk :( Krya! 
 
Hur var er söndag?! :D

Dagens klädsel

Svarta leggings-Gina
Grått linne-H&M
Rosa tröja-JC
Armband-Glitter
Halsband-Bijou Brigitte
Örhängen-JC
Rosa rosett-H&M


Puss på er (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0