Np+bio

Hej!

Har suttit här jätte länge och inte vetat vad jag skulle skriva , så nu bara kör jag på :P

Nationella gick faktiskt jätte bra! skrev om ett ämne jag kan argumentera om och stödjer och det gjorde allt mycket roligare!
Fast att sitta i 160 min var inte det lättaste,och vi som blev klara tidigare fick inte gå tidigare. Så i slutet var det inte så jätte seriöst.
Men jag är jätte nöjd över min text och hoppas att dom som läser det tycker det är bra skrivet och intressant.
För det är mycket egna åsikter och tankar. Men även frågor i den :)
Kan berätta att jag skrev en text med rubriken "vilka är vi?" det handlar i korta drag om alla fack som vi människor är indelade i. Och om fördomar och sånt. Och det jag snackade mest om var fördomarna mot homosexuella och invandrare! Just för att det är en fråga där jag har mycket att säga till om.
Och för att jag har så många olika vänner,vänner som är "blattar" och sen som är bögar och även bi.
Och jag älskar dom vilken lägging dom än har! det är för den dom är jag älskar dom,inte vem dom blir kära i eller vilket land dom kommer ifrån.

Imorgon är det stan och sen bio med Emilia och Sara! Och bion denna gången blir "Valentine´s day"
En film jag sett fram emot jätte mycket,och som ska bli så roligt att se. Sen är där många snygga skådespelar med också,och det gör ju bara filmen ännu bättre! :D

Ikväll är det ku,eller om 40 min för att vara exakt!
Och jag vet faktiskt inte riktigt vad som står på programet idag,men vet att det har o göra med fotografering! :D

Därför avslutar jag detta nu,så jag kan fixa mig! :)
Puss (L)


 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0