Dagens äventyr

Godkväll!

Förlåt för att jag inte lagt in något inlägg innan idag,men hade varit ganska upptagen!
Har ju som sagt haft manligt sällskap här inatt,och vi somnade nog runt fyra.
Jag vaknade iaf vid tio av en puss på kinden,sämre morgon har jag haft!

Senare stack vi ner på stan , för jag skulle ta min första Gardasil spruta! så nu är jag äntligt igång med detta möget som vi skjutit fram hela tiden!
haha,men det gick bra! Dock har jag ont som f*n i armen och känner mig lite allmänt trött.
Om det beror på brist av sömn eller sprutan vet jag inte rikigt.
Efter det skildes vi åt,så jag och älskling strövade omkring lite medans pappa och brosan skulle åka och hämta högtalare som pappa köpt.
Min och älsklings upptäcktsfärd blev H&M där jag hämtade den kofta jag la undan igår,lindex där jag köpte en väska jag kollat på och sen till ett ställe som jag aldrig varit på innan. Kan inte komma på vad det hette just precis nu,men skriver det här sen när jag kommer på det! Stället säljer iaf sallader och smoothie(stavning) och ligger en bit ifrån Hansa!
Tror jag ska äta där fler gånger :)
När vi var klara i stan tog vi bussen hem till mig igen och myste!
Vid halv sju åkte han hem och sen blev det myskväll med familjen,pizza och massa godis och snacks!


Imorgon bär det av hem till kusinerna i Svedala,men innan dess slänger jag in ett eller två inlägg.
Ska visa vad jag köpte idag samt dagens klädsel och lite sånt! :)
det var allt för mig ikväll
Godnatt alla! :D

Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: tack, gumman! <3

2010-02-26 @ 23:17:20
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Vid fyra? Oj, oj... Tur att du är byxmyndig i alla fall. Höhö. ^^

2010-02-26 @ 23:58:19
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Jennie

Tack! Det är himla bra, sj med??

2010-02-27 @ 10:49:26
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0