Klädbyte

Godmorgon!

Precis kommit upp ur sängen och ser sådär lagom morgon trött ut ;)
Om en timme och 20 ska jag sitta på bussen tsm med Sarah påväg till stan. Och denna gången blir det att hålla i mina pengar, för dom har en tendens att försvinna ganska lätt. Men ska iaf fylla på mitt busskort, och sen får jag se om det blir någon fika.
För Sarahs del blir det jeansjakt, något jag ska hjälpa henna med! :) Så hoppas det går bra. Själv har jag inte köpt ett par byxor på väldigt länge, eftersom jag är så liten och smal som jag är, så får jag mina kompisars byxor när dom inte passar dom längre. Bra va? :) jag tycker det!

Har ni någon ni bytar kläder med?

Nu ska jag ner och äta frukost, slänger in dagens klädsel när jag kommer upp igen!
Hörs om en stund.
Hoppas alla som går i skolan har en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: PEETRA

Sv; tack :D ja det var på rea så jag slog till ;D

hehe ja det sög lite att min mobil pajjade, men jag har en reservis nu som funkar helt okej, men ska förmodligen få en ny av papi :}



kram

2010-04-01 @ 10:48:20
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV Tack så mycket :D

Jag svarar på lite kommentarer och så :) Vad ska du göra idag ?

2010-04-01 @ 11:20:33
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: v e v v e

sv; tack sötnos :)

jodå, allt är bra med mig! själv då? :)

kram!

2010-04-01 @ 11:25:09
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0