21/4-20

Tjenixen!

Asså ni får ursäkta om det blir lite dåligt med inlägg ett tag framöver nu!
Men skolan tar jätte mycket tid och sen på det har jag dans träningar! =/ så bloggen hamnar lite vid sidan nu ett tag.
Men igår var jag med älskling, verkligen jätte mysigt! :D Och jag är så förälskad i denna kille! :O det är sjuk.
Men jag är lycklig och hoppas det vara länge (A)

Ikväll var det dansträning, och det är verkligen superduper roligt! Jag tror aldrig jag har gått till en dans med så stort leende på läpparna innan. Det kan hjälpa att vi som ska vara med på uppvisningen har fått sån bra kontakt, men också tror jag det beror på vår danslärare som är helt underbar! :D Och det blir flera skratt under träningens gång. Idag fick vi även se vad vi ska ha på uppvisningen, gud vad söta klänningar! dom är typ rosa prickiga.
Väldigt töntiga, men vafan. Det är dans och show! ;)
Imorgon vid sju kommer jag också träna, till kvar över åtta. och innan dess ska jag plugga som tusan!
Så vi får se lite hur det blir med uppdateringen.

Dagens klänningstips kommer iaf här

Gina, 299 :-


Gina, 399 :-



Gina, 249 :-


Nu ska jag fixa mig och svara på komentarer, som står på listan innan jag ska sova ;)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0