lycka!

Hejsan!
Ledsen för dålig uppdatering =/ men det är mycket med skolan,läxor,dansen(som jag återkommer till senare) Och mina vänner såklart! :D Så jag har helt enkelt inte tid att skriva något. Vilket jag tycker är jätte synd,för skriva är något jag älskar!

Men iaf..Tänkte inte skriva så mycket om vad jag gjort denna veckan,men måste bara säga att jag nu äntligen har börjat på min dans! Och det är så otroligt kul,den roligaste av alla danser jag dansat. Jag dansar nu mera Afrikansk dans :D Och jag älskar det! skitsamma om vi inte är vackra när vi dansar,för det är vekligen inga vackra steg och rörelser vi gör,men det är liksom en gemensamhet. Och jag är så lycklig när jag dansar,för då är det jag och min kropp som är ett. Man kan inte tänka på någon annat än hur man ska göra stegen och vilket som är det nästa.
Jag har kommit på mig själv med att flera gånger under denna,en timme och 15 min att le,verkligen le stort!
Och det är sån underbar kick,vissa får det av droger,andra av rökning,men jag får det av dans!
Dock har det också sina mörka sidor att börja dansa igen nu efter sommaren,tränings värken som kommer dagen efter,inte alls lika rolig :P men jag står faktiskt ut,för jag vet hur lycklig jag är och hur mycket jag gillar det,så lite tränings värk är lätt att stå ut med för att vara lycklig.

Sen måste jag bara också säga vad vi gör på svenskan,vi ska nämligen skriva en krönika. Det låter kanske inte så jätte roligt,men tänk då på en sak. Du som har blogg,är inte det en typ av krönika? Iaf har det en likhet. För i din blogg skriver du ju mycket om vad du,just du tycker om något. Och det gör du ju också i en krönika,fast skillnaden är att där har du ett ämne att skriva om , och måste hålla dig till det.
Dock kan du ju också ha ett ämne och skriver om det på din blogg med men det är lite mer svävande,lite mer fritt.
Jag valde då att skriva om att man inte är lika trygg på kvällen/natten som man var förr. Och förr är då bara för kanske , 20-25 år sedan. När mina föräldrar var unga. Tycker själv det ska bli väldigt intressant och se vad jag får ihop för något! 
Har ni tur,kanske jag lägger ut min krönika här när jag är klar med den! :D

Egentligen hade jag velat skriva om ämnet mobbning,för min älskade linnea skrev ett inlägg om det på sin bdb,och jag tycker det är ett så viktigt ämne,att jag vill skriva lite om det här med! så det får bli på mitt nästa. Ska försöka skriva så snart jag kan igen!
Nu ska jag till KU och träffa lite roliga människor.
Puss (L) 

Kommentarer
Postat av: linnea bergqvist

Hej snäckan min<33

fin fin fin text & blogg! se min nya uppdatering som förhoppningsvis kommer att ske redan IMORGON!<3 haha hoppas du må bra min älskade, längtar efter dig, puuussssssss

2009-09-15 @ 22:44:05
URL: http://artikeln.blogg.se/
Postat av: karin

Tack gumman!

Ja din blogg är jätte fin! Men fattas bara annat,det är ju din ;)

Jag mår super,dock hade jag mått ännu bättre om jag fick träffa dig snart!<3

Puss min flicka!

2009-09-16 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0