Rosa sockervadd

Tjena mina underbara läsare!
Hur har dagen varit för er?
För mig,inte så bra men bättre än igår eller söndags iaf. Hemma från skolan är inget kul,iaf inte när man är sjuk. Vilket jag har blivit nu och det ville jag inte alls bli. Men jag ska iväg till skolan imorgon! och träffa mina underbara vänner.
Jag sa ju att jag skulle ut på en fotorunda,det har jag varit,dock en liten men bättre än inget.
Helst hade jag velat ringa han och gå på en runda med honom,men allt har ändrats nu,inget är som förr och jag kan inte göra det längre.
Och jag saknar det,känns som jag förlorat en del av mig,när jag bara har förlorat en möjlighet. En möjlighet jag har velat ha,men jag har bara varit självisk.
Och jag måste sluta tänka så,och tänka på det jag har. Inte på det jag kanske vill ha,eller det jag inte kan få.
För jag är lycklig,varför kan jag inte vara det då? Jo,jag är lycklig! Både för hans och min skull.
Jag ska göra som mina vänner säger,litar på dom och dom brukar alltid ha rätt...
Nu måste jag sluta,skolan imorgon ju! och vem vet hur mycket sömn jag får inatt. 
Får visa dom bilderna på nästan inlägg.
Godnatt och sovgott!
Puss (L)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Tack så jättemycket :))

2009-09-04 @ 17:57:20
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0