Lycklig

Godkväll alla!

Dagen har varit bra. Var hemma hos mormor och hjälpte henne med trädgårdsarbete och tjänade där 100 kr!
och sen fick man också en mysig promenad och det är aldrig fel. ;)
Älskar att vara ute när det är höst,och så mysigt. Tycker det är så underbart med alla färger som finns nu.

Har tagit några höstbilder när jag var ute på en runda i eftermiddags.
Säg gärna vad ni tycker <3







 Jag är din, min älskade flicka,min syster!<3
Du får mig att orka när jag inte länge gör det,du får mig att le,du får mig att må bra.

Fångad i mörkret,
utan något ljus
då kom du,
och bjöd mig in i ditt hus
jag kunde inte sluta le
för nu kunde jag se
att du var den jag väntat på <3




Jag har också äntligen fixat bild på det jag köpte med mamma igår! så det kommer på slutet.
Det var så länge sedan jag var ute sjäv med mamma,och det var faktiskt mysigt.
Träffade också Josefin!<3 Och det var en trevligt överraskning.
På kvällen kom lite folkt hit på filkväll och kvällens film var "män som hatar kvinnor" och den var så otroligt bra! Har man inte sätt den är det en film jag stark rekomenderar. Hemsk,men otroligt gripande.
Och sen satt vi bara och snackade och skrattade. Vid tolv körde jag ut som sista. Och sen var det sängen.
Helst hade jag velat skriva mycket mer, men det får bli en annan dag,för nu sak jag äta och sen duscha! 
Godnatt <3

Kläderna :D

Kommentarer
Postat av: miila! :)

är det nikon coolpix? har för mig att vi har likadana kameror eller?

fina bilder iaf. vackert!

puss :*

2009-10-18 @ 20:32:58
URL: http://risochlinser.blogg.se/
Postat av: miila! :)

då har vi exakt likadana! ;P

2009-10-18 @ 21:31:50
URL: http://risochlinser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0