Längtan

Godkväll bloggen och läsare!

Detta inlägget är verkligen ett sånt som jag bara skriver för att jag känner att jag behöver skriva något. Har ingen aning om vad det ska handla om,så det blir lika mycket en överrsakning för mig som för er.
En sak iaf,jag blir lika glad varje gång jag kikar in på min blogg och ser att jag har fått en komentar! Tack så hemsk mycket till er som läser och komenterar. :D Det lyser upp min dag att veta att det finns någon där ute som läser vad jag skriver. Och tack till alla er som säger att min blogg är jätte fin,och att jag skriver så bra! det är det som gör att jag fortsätter skriva,att jag vet att någon läser det. Det och för att jag också mår bra av att skriva av mig och sen att gå tbx och läsa mina gammla inlägg är också roligt. Se vad som har ändrats i min skrivning och vad som är kvar.

Denna veckan händer det mycket saker! Imorgon ska jag till stan med isabelle,det ska bli mysigt till tusen,ska försäka att hitta någon form av trocktröja eller kofta också. Och sen på torsdag är de ku som vanligt,och det är alltid lika roligt och trevligt. Ångrar verkligen inte att jag började där,det är som mitt andra hem och jag trivs där så mycket. och alla är helt underbara,och där kan man verkligen vara sig själv. Inte för att jag inte är det annars,men det är mer fritt där. Ingen som bryr sig om hur man ser ut,säger,beter sig. Herregud asså,nej!
Där är man den man är och alla accepterar det.
På fredag blir det väl myskväll med familjen,om någon annan inte har något förslag?
Annars kommer Ida hit på lördag!!!<3 Och jag ska stå modell för henne,och jag längtar så otroligt mycket! Ska blir så sjukt roligt. Var länge sedan jag gjorde någon ordentlig plåtning med en dukigt fotograf! :D
Och när hon åker på söndag blir det att packa och sånt , för på måndag kl 9.30 går bussen och då ska man på läger med kyrkan. Så kommer inte tbx fråns på torsdag :O men kommer skriva fram tills dess,så ni behöver inte vara ledsna..

Okej,nu har jag ont i min rygg och mina ögon är trötta,och det är nog ett tecken på att jag ska förflytta mig till sängen. Vad lätt det är att skriva,nu för tiden har jag varje ord i mitt huvud,och dem poppar upp för varje nytt ord jag skriver. På min förra blogg var det omöjligt att få ihop ett bra och intressant inlägg,nu kan jag inte sluta skriva :P Gud vad man har ändrats,aja.
Blev inte så jätte intressant inlägg ikväll,men hoppas ni står ut!
Godnatt och sovgott! Puss (L)


 
Bilden blev väldigt suddig,så gjorde ett konstverk av den,eller något.Tyckte ändå den blev fin på något sätt,vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: miila! :)

här trillar det in en kommentar till! ;D

men asså.. kanske jag ska göra en grej på fredag, men annars kanske vi kan ses? jag kan ju komma till dig :) hade varit trevligt bara att träffas!

puss :*

2009-10-19 @ 21:45:47
URL: http://risochlinser.blogg.se/
Postat av: REBECCA

sv: jag tackar för ditt beröm och stöd, önskar ingen att vara i den situation som jag har varit i, men somsagt skulle jag inte vilja ändra på det heller för då hade jag inte varit samma person, men TACK!

2009-10-20 @ 09:36:43
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/
Postat av: Jennifer Nilsson-Studerande fotograf

Okej, tack för din röst :)

Postat av: Tarra

Hej! Hoppas du har en roligare fredagskväll än vad jag har! Jag sitter på jobbet och önskar att klockan ska bli halv 9 så jag kan komma hem, dra på mysbyxorna och känna aahh, fredag! :)

Nåja, tänkte bara kommentera lite saker (har läst ikapp vad jag missat nu!:P)

1. Du är väldigt fotogeniskt! Bilderna på dig är väldigt vackra och självklart ska fotografen ha beröm, men oj vad vacker du är på bild!

2. Måste tyvärr göra dig besviken vad det gäller seriösa studier under gymnasiet. Där finns precis lika många pratsamma, skolkande, dryga människor som i högstadiet, men det är ändå betydligt roligare än högstadiet! :)

3. Vem har tagit naturbilderna? De är väldigt fina!

Ja, det var nog det hela! ha en skön helg så ses vi på onsdag! Kram Tarra~

2009-10-23 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0