Höstlov

Hello bloggen!

Väldgt tråkigt väder idag,men inte deppar jag för det nej! För Ida är på väg hit just i denna minuten :D
Och kommer vara framme hos mig vid ett,jippi! :D Därför mina vänner,kommer jag kanske vara lite dålig på att blogg men det får ni helt enkelt stå ut med!

Nu har det underbara och efterlängtade lovet börjat!!!! Och på måndag ska man på läger med lederutbildningen vid sån skö uppe vid kristianstad. Och sen skulle det varit ku där med,men eftersom det var för få som anmälde sig,blir det inte där. Men där vi ska vara(hemligt) ska vi iaf ha Nobelmiddag! :D Och då ska vi klä upp oss ordentligt,allså långklänning och killarna ska ha frack,dom som har det. Lägger säkert in någon bild på min fina utstyrsel senare,ska få låna av Malin,annars vet jag faktiskt inte vad jag ska ha på mig :O
Men de fixar sig säkert!

Nu ska man fixa rummet,alltså städa och sånt.. för jag bor i ett skitigt rum just nu,något jag märkt pågrund av att jag går runt och nyser. Haha. Så när pappa är klar där nere är det min tur. Tills dess får jag stå ut.

Igår på svenskan gjorde vi inget.. jo vi satt och pratade och sen lyssnade vi på musik,det började med jullåtar och sen gick det över till Michael Jackson låtar. Han är underbara! det är synd att han inte finns längre.
Men han musik kommer alltid leva kvar,iaf för mig! Och om en vecka ska jag och pappa gå och se en uppsättning till hans ära! Och sen ska vi även försöka att få till att gå på "This is it" med han på bio.

Nu längtar jag helt mycket till julen. Julen är den mysigaste högtiden tycker jag :D Älskar att fira jul.
Nu ska jag fortsätta att städa,vi hörs! =D
Puss mina vänner (L)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för tipsen, filmmaraton låter alltid mysigt en sådan här dag :D

Ha det fint!

2009-10-24 @ 11:55:17
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Tarra

:) Har suttit och översatt vårt julpynt på vår hemsida så jag har också kommit i julstämning! Hoppas helgen blir kul! :D Tarra

2009-10-24 @ 12:10:19
Postat av: miila! :)

ha en bra dag Karin! :)<3

2009-10-24 @ 12:53:53
URL: http://risochlinser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0