Frågestund

Hejsan!

Blir ett kort inlägg idag,för maten står snart redo på bordet och sen bär det av till kraftstationen för sån utbildningssak :) ska ändå bli kul!

Men tänkte bara säga att jag ska ha frågestund,många av dom bloggarna jag läser har det,och tänkte att det skulle vara lite roligt :) så fråga på! inga frågor är dumma. kommer besvara en till två på varje inlägg.

I fredags var det fest hos love,mycket roligt var det. Fast när alla mer eller mindre var borta stack man hit och tittade på tv istället med jonas! :D så kvällen slutade bra iaf.
Nu ropar pappa på mig,vi hörs när jag kommer hem ikväll! Om inte så imorgon!

Puss <3



Har tyvärr ingen bild på mig och min klädsel idag. Men har på mig jeans,lila linne,kort kofta och smycken! Puss :*

Kommentarer
Postat av: Tarra

Shit Karin! Har läst lite på din blogg och kan bara säga en sak, eller egentligen 2.

1) YOU BLOW MY AWAY! Du skriver väldigt bra!

2) Du skulle kunnat vara jag eller tvärtom. Galet! Nåja, inte på alla punkter men på många!

Hoppas ni har trevligt på utbildningen ikväll, själv sitter jag o käkar muffins och tjänar pengar!:P Kram Tarra

2009-10-11 @ 17:25:50
Postat av: Tarra

GAAH! Jag har stavat fel! Hata!! Suck, ja men du fattar säkert vad jag menar ändå. Som du förstår så ska det vara "me" inte "my". Suck. /T

2009-10-12 @ 18:59:41
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tacktack :)) Jaa, det är det :D

2009-10-13 @ 16:36:49
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: MALIN

I och med att du ställde lite frågor till mig, så känner jag mig halvt tvingad:



1. Vem är din bästa vän? räcker ut tungan

2. Vad är din favoritmat?

3. Vilket gymnasium ska du välja och varför?

4. Vad är din favorit-artist?

5. Om du var försenad till skolan, vad skulle du slänga på dig för kläder?

6. Älskar du mig? :$

7. Vad tycker du om mest - vintern eller sommaren?

8. Är du nöjd över ditt utseende?

9. Om det fanns EN sak du kunde ändra på, vad skulle du ändrat på då?

10. Älskar DU dina vänner?



Jag älskar dig, Karin <3 Du har en toppenblogg!

2009-10-13 @ 19:38:01
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad roligt att du gillar min blogg! :) Du är så välkommen så.

Tack, har blvitit fotograferad lite så börjat bli lite vanare framför kameran.. Tips man kan ge.. om någon vill fotografera dig bör du nog vara lite misstänkt och inte lita på alla, och bestämmer du dig för att göra det, ta med en kompis så känner du dig mer säker :)

2009-10-13 @ 20:25:41
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hm , jag tror tyvärr inte jag har så bra svar på de frågorna..

Jag har bara fotats för min egen skull, för att jag tycker om att stå framför kameran. Är inte med i någon agentur eller så.. Vte heller inte vart du kan vända dig.

ha en fin kväll :)

2009-10-13 @ 21:25:44
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: MALIN

Tack för dina frågor, bästa vän <3 Du får gärna ställa fler, det är bara roligt!



Jag har några till dig också, hihi. Snor dom du frågade mig, men wft, it's fun!

1. Vill du komma någon vart med din bloggning? (Vad är ditt mål?)

2. Vilka bloggar följer du; privata och kända?

3. Tycker du om min blogg? :D

4. Ska du göra något speciellt på lovet?

5. Vilka tv-program brukar du följa, serier och sånt?

6. Vilken är din favorit-färg?



Puss&kram på dig, älskar dig <3

2009-10-14 @ 19:08:21
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0